W TEJ SEKCJI ZNAJDZIESZ ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ ORAZ GEKONÓW.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
ZAMÓWIENIA.
Gdzie znajdę pełną ofertę?
Wszystkie nasze gekony wystawione są na stronie:
https://spacegeckos.pl/gekony-lamparcie
Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
https://spacegeckos.pl/gekony-lamparcie
Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie możesz złożyć za pośrednictwem messengera, poczty mail, telefonicznie, portalu facebook, olx bądź allegro.
Podstawowe formy kontaktu znajdziesz w zakładce "kontakt":
https://spacegeckos.pl/kontakt
Podstawowe formy kontaktu znajdziesz w zakładce "kontakt":
https://spacegeckos.pl/kontakt
Czy mogę dokupić "pakiet startowy" w postaci małej ilości owadów?
Do zamówienia zawsze dokładamy bezpłatną paczkę "na start" z ulubionymi owadami Twojej pociechy - szarańcze / dubie. Ich rozmiar jest dopasowany do gekona (bądź mniejszy w przypadku tymczasowego braku / wyjedzonych większych osobników) a spakowana ilość wystarczy na pierwsze 7-14 dni w nowym otoczeniu.
Jakie akceptujecie formy płatności?
Formy płatności, które akceptujemy to przelew bankowy oraz płatność gotówką przy odbiorze.
Czy istnieje możliwość bezpiecznej wysyłki?
Tak, zamówienia dostarczamy również na terenie całej Polski - dostawa trwa do kilku godzin w zależności od miejscowości docelowej. Paczka jest odpowiednio przygotowana a zamówienie dobrze zabezpieczone. W okresie zimowym dodajemy bezpłatnie heatpack / ogrzewacz.
W czerwcu, sierpniu oraz grudniu możemy bezpłatnie dostarczyć opłacone zamówienie na trasie Łódź - Warszawa - Ostrów Mazowiecka - Łomża - Ełk, w kwietniu oraz listopadzie na trasie Łódź - Piotrków Trybunalski - Końskie - Kielce oraz co około dwa miesiące w Kielcach.
Istnieje możliwość dostawy na zagraniczne giełdy - Hamm, Hannover, Houten, Prague.
Bezpiecznie dostarczyliśmy zamówienia do miejscowości takich jak Warszawa, Gdynia, Wrocław, Kraków, Gdańsk, Poznań, Lublin, Szczecin, Białystok, Kielce, Częstochowa, Sosnowiec, Radom, Katowice, Bydgoszcz, Zamość, Tarnów, Olsztyn, Zielona Góra, Opole, Grudziądz, Nowa Sól, Ełk, Łomża, Elbląg, Płock, Rzeszów, Nowy Sącz, Przemyśl, Bielsko-Biała, Wejherowo, Ciechanów, Inowrocław, Strzegom, Lisewo, Słupca, Skierniewice, Dobiegniew, Laskowice Pomorskie, Tychy, Głogów Małopolski i wiele innych.
W czerwcu, sierpniu oraz grudniu możemy bezpłatnie dostarczyć opłacone zamówienie na trasie Łódź - Warszawa - Ostrów Mazowiecka - Łomża - Ełk, w kwietniu oraz listopadzie na trasie Łódź - Piotrków Trybunalski - Końskie - Kielce oraz co około dwa miesiące w Kielcach.
Istnieje możliwość dostawy na zagraniczne giełdy - Hamm, Hannover, Houten, Prague.
Odbiór osobisty:
0 zł
Dostawa na terenie kraju:
30-50 zł
Dostawa za granicę:
150-300 zł / szt.
Bezpiecznie dostarczyliśmy zamówienia do miejscowości takich jak Warszawa, Gdynia, Wrocław, Kraków, Gdańsk, Poznań, Lublin, Szczecin, Białystok, Kielce, Częstochowa, Sosnowiec, Radom, Katowice, Bydgoszcz, Zamość, Tarnów, Olsztyn, Zielona Góra, Opole, Grudziądz, Nowa Sól, Ełk, Łomża, Elbląg, Płock, Rzeszów, Nowy Sącz, Przemyśl, Bielsko-Biała, Wejherowo, Ciechanów, Inowrocław, Strzegom, Lisewo, Słupca, Skierniewice, Dobiegniew, Laskowice Pomorskie, Tychy, Głogów Małopolski i wiele innych.
Gdzie oraz w jaki sposób mogę odebrać zamówienie?
Zamówienie możesz odebrać osobiście w Łodzi (24/7), natomiast w przypadku dostawy w miejscu ustalonym z kierowcą lub przewoźnikiem. Pamiętaj, by zjawić się na ustalonym miejscu odpowiednio wcześniej by ewentualne zdarzenie losowe (np. korki) nie przeszkodziły w odbiorze przesyłki. Należy mieć również przy sobie dokument potwierdzający tożsamość gdyż przy odbiorze dane będą weryfikowane.
Czy pojawicie się na polskich giełdach?
W najbliższych latach nie planujemy pojawiać się na giełdach terrarystycznych. Z pewnością zmieni się to w przyszłości, gdy nasza hodowla odpowiednio się rozwinie.
Warunki rezerwacji "na słowo".
Gekona można zarezerwować "na słowo" na maksymalny okres do trzech dni. Przez ten czas możesz przemyśleć, czy na pewno ten konkretny osobnik jest Twoim wymarzonym. Gekon w ofercie dalej będzie oznaczony jako "dostępny" dla innych kupujących, lecz Ty przez ten okres będziesz mieć pierwszeństwo w jego zakupie.
Warunki pełnej rezerwacji.
W przypadku, gdy jesteś zdecydowany, bądź chcesz zarezerwować gekona na dłuższy okres czasu lub do uzyskania 20+ g masy ciała w przypadku maluszków, wymagana jest wpłata zadatku. Czas, na który możesz zarezerwować gekona jest uzależniony od wielkości wpłaconego zadatku:
Po wpłacie zadatku przedmiot umowy zostaje oznaczony jako "zarezerwowany" i na czas rezerwacji nie będzie dostępny dla pozostałych klientów. Zadatek pokrywa koszty materiałów oraz utrzymania gekona do czasu, gdy zostanie odebrany. Zadatek jest regulowany prawnie i zabezpiecza dwie strony przed zerwaniem umowy (np. zakup zwierząt). Jeśli strona wpłacająca zadatek nie dotrzyma umowy (np. w przypadku rezygnacji z zakupu), druga strona ma prawo go zachować. Jeśli strona, która przyjęła zadatek zerwie umowę, wpłacający ma prawo do zwrotu kwoty zadatku. Gdy powód rezygnacji leży po naszej stronie (utrata ogona, uszkodzenie podczas wylinki czy inne nieoczekiwane zdarzenia w okresie, w którym gekon przebywa u nas) zwracana jest całość wpłaty.
*dotyczy rezerwacji maluszków.
Równowartość 20% ceny zamówienia:
⩽14 dni
Równowartość 30% ceny zamówienia:
⩽30 dni
Równowartość 50% ceny zamówienia:
⩽60 dni*
Po wpłacie zadatku przedmiot umowy zostaje oznaczony jako "zarezerwowany" i na czas rezerwacji nie będzie dostępny dla pozostałych klientów. Zadatek pokrywa koszty materiałów oraz utrzymania gekona do czasu, gdy zostanie odebrany. Zadatek jest regulowany prawnie i zabezpiecza dwie strony przed zerwaniem umowy (np. zakup zwierząt). Jeśli strona wpłacająca zadatek nie dotrzyma umowy (np. w przypadku rezygnacji z zakupu), druga strona ma prawo go zachować. Jeśli strona, która przyjęła zadatek zerwie umowę, wpłacający ma prawo do zwrotu kwoty zadatku. Gdy powód rezygnacji leży po naszej stronie (utrata ogona, uszkodzenie podczas wylinki czy inne nieoczekiwane zdarzenia w okresie, w którym gekon przebywa u nas) zwracana jest całość wpłaty.
*dotyczy rezerwacji maluszków.
W sytuacji, gdy jesteś zdecydowany na zakup, możesz opłacić całość kwoty zamówienia. Po wpłacie Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru.
W przypadku maluszków odbiór możliwy jest po uzyskaniu 20+ g masy ciała.
W momencie rezygnacji z zakupu wpłacający ma prawo do zwrotu wpłaconej kwoty pomniejszonej o kwotę zadatku, którego wielkość względem całości zamówienia pomniejszonego o koszty dostawy uzależniona jest od czasu, po którym zgłoszono rezygnację liczonego od dnia złożenia zamówienia lub rezerwacji:
Po uregulowaniu pełnej należności przedmiot umowy zostaje oznaczony jako "zarezerwowany" (do czasu odbioru zamówienia) i na czas rezerwacji nie będzie dostępny dla pozostałych klientów. Zadatek pokrywa koszty materiałów oraz utrzymania gekona do czasu, gdy zostanie odebrany. Zadatek jest regulowany prawnie i zabezpiecza dwie strony przed zerwaniem umowy (np. zakup zwierząt). Jeśli strona wpłacająca zadatek nie dotrzyma umowy (np. w przypadku rezygnacji z zakupu), druga strona ma prawo go zachować. Jeśli strona, która przyjęła zadatek zerwie umowę, wpłacający ma prawo do zwrotu kwoty zadatku. Gdy powód rezygnacji leży po naszej stronie (utrata ogona, uszkodzenie podczas wylinki czy inne nieoczekiwane zdarzenia w okresie, w którym gekon przebywa u nas) zwracana jest całość wpłaty.
Rezygnacja w okresie do 14 dni:
20%
Rezygnacja w okresie od 15 do 30 dni:
30%
Rezygnacja w okresie od 31 do 60 dni:
50%
Po uregulowaniu pełnej należności przedmiot umowy zostaje oznaczony jako "zarezerwowany" (do czasu odbioru zamówienia) i na czas rezerwacji nie będzie dostępny dla pozostałych klientów. Zadatek pokrywa koszty materiałów oraz utrzymania gekona do czasu, gdy zostanie odebrany. Zadatek jest regulowany prawnie i zabezpiecza dwie strony przed zerwaniem umowy (np. zakup zwierząt). Jeśli strona wpłacająca zadatek nie dotrzyma umowy (np. w przypadku rezygnacji z zakupu), druga strona ma prawo go zachować. Jeśli strona, która przyjęła zadatek zerwie umowę, wpłacający ma prawo do zwrotu kwoty zadatku. Gdy powód rezygnacji leży po naszej stronie (utrata ogona, uszkodzenie podczas wylinki czy inne nieoczekiwane zdarzenia w okresie, w którym gekon przebywa u nas) zwracana jest całość wpłaty.
POZOSTAŁE PYTANIA.
Czy warto zapamiętać ID gekona? Do czego służy?
ID gekona służy do dokładnego oznaczenia konkretnego osobnika. Wystarczy zapamiętać krótkie ID gekona (składające się z ciągu 1-2 liter oraz 1-3 cyfr). W przypadku, gdy straciłeś / zgubiłeś dane swojego gekona podając jego ID uzyskasz od nas wszelkie informacje na temat swojego zwierzaka wraz ze zdjęciami (z klucia jak i starszymi).
Co oznacza skrót "TSF" / "TSM"?
"TSF" to skrót z angielskiego oznaczający "temperature sexed female", czyli inkubowane na samice. "TSM" natomiast "temperature sexed male", czyli inkubowane na samce. Od około 10-15 gram wagi jesteśmy w stanie dokładnie określić płeć gekona, także jeżeli któraś Cię interesuje to zerkniemy pod ogonek i będziemy mogli więcej powiedzieć. Staramy się mniej-więcej raz w miesiącu aktualizować dane gekonów.
Co oznacza "HOLDBACK" i dlaczego gekon jest "bezcenny"?
Osobnik oznaczony jako "Holdback" zostaje z nami na hodowli powiększając gadzią rodzinę. Z tego powodu jest dla nas jest bezcenny i nie będzie dostępny w sprzedaży.
Jak to robicie, że wszystkie gekony w ofercie są w tej samej pozycji?
To fotogeniczne zwierzaki, wiedzą jak się ustawić do zdjęcia 😁 (nie, nie przyklejamy ich na "kropelkę").
7+
lat na rynku
100%
zadowolonych klientów
550+
zużytych rolek ręczników papierowych
1000+
pięknych jajeczek